«
  1. Anasayfa
  2. Aşk Hikayeleri
  3. KIRMIZI KARANFİL

KIRMIZI KARANFİL

aşk hikayeleri

KIRMIZI KARANFİL (bir aşk hikayesi)

Bir Aşk Hikayesi Okuyacaksınız, en güzel aşk hikayeleri okumak için sitemizi ziyaret edebilirsiniz, Romantik aşk hikayemizde hayatının aşkını bir sınavla deniyor. Yaşanmış Aşk hikayesini Yazının Sonunda bulunan Aşk hikayesi videosu ile dinleye bilirsiniz.


Hakan oturduğu yerden doğruldu üniformasına çeki düzen verdi, büyük istasyonda yolculuğu bekleyen kalabalığı sözdü, kalbini çok iyi tanıdığı ancak yüzünü hiç görmediği kırmızı karanfilli kızı aradı gözleriyle..

Kıza duyduğu ilgi yaklaşık 13 ay önce İzmir’de bir kütüphanede başlamıştır raflardan ilgisini çeken bir kitap almıştı, kitap daha önce bir başkası tarafından okunmuş, sayfa kenarlarına kurşun kalemle notlar düşünmüştü, Hakan bu notların Ardında Asil duran bir ruhun derin bir aklın olduğunu fark etmişti, hemen kütüphane görevlisi ne gitmiş ve kitabı daha önce alan kişinin kim olduğunu öğrenmişti, Füsun adında bir kadındı Füsun’un ev adresini almıştı eve varır varmaz bir mektup yazmıştı.

‘’Selam bugün kütüphanede bir kitap okudum aldığınız notlar karşısında hayranlık duyduğunu bilmenizi isterim sayenizde kitabı daha iyi anladığım gibi ince düşüncelerinizle de tanışma fırsatı buldum 10 gün sonra asker olarak Mardin’e gidiyorum tanışmak ve mektuplaşmak isterdim, Cevabınızı sabırsızlıkla bekleyeceğim ‘’

Çok geçmeden bir cevap gelir, Hakan ikinci mektubunu Mardin’den yazmıştır, askerlik günleri sürdükçe mektuplar gidip gelmişti her yeni mektupta birbirinden biraz daha etkilenmişler, kalplerini birbirlerine biraz daha açmışlardı, hakanın tercih zamanı gelmiş İzmir’e dönmeye hazırlanıyordu.

Mardin’den yazdığı son mektup da Füsuna kendisini görmek istediğini söylemişti, Seni tanıyabilmek için bana bir resmini gönder lütfen diye bir not düşmüştü mektuba, Füsun bu buluşmayı kabul etti Fakat resmini göndermemiştir, resmin ne önemi var ki demişti mektubunda bizi ilgilendiren kalplerimiz değil mi, yine de küçük bir not eklemişti mektuba seni karşıladım gün yakamda kırmızı bir karanfil olacak Böylece beni kolaylıkla tanıyacaksın.

Günler birbirini kovalamış ve Hakan İzmir’e dönmüştü şimdi trenden iniyordu, gözleri kırmızı karanfilli kadın ararken hiç ummadığı bir şey oldu, genç güzel uzun boylu bir kadın kalabalığın içinden Kendisine doğru yürümeye başladı, sarı saçları omzunu süslüyor mavi gözleri bir Okyanus gibi derinden kendisini süzüyordu, üzerindeki mavi elbiseyle kararlı bir edayla Hakan’a yaklaşıyordu, Hakan da ona doğru yürümeye başladı, Ancak son anda yakasında kırmızı karanfil olmadığını fark etti iyice yaklaştığında sıcak bir tebessümle Seslendi Hakan’a,  ” seninle tanışabilir miyiz ” tam o sırada güzel kadının omzunun üzerinden yakasında kırmızı karanfilleri olan kadın göründü, kısa boylu şişman sayılacak bir kilo da gri kısa saçlı tozlu uzun pardesü ve kalın bilekleri ile Öylece duruyordu.

Hakan şaşkındı,  Az önce hayatında gördüğü en güzel kadından reddedilmez bir tanışma teklifi almıştı ancak karşısında kalbine aşık olduğu kadın duruyordu, tereddütü kısa sürdü kendini toparladı ve yanındaki dünyalar güzeli kadına aldırmadan ilerledi elindeki şuna birbirlerini tanımalarını sağlayacak olan kitap vardı, kitabı biraz daha sıkıca kavrayıp kırmızı karanfilli kadına yaklaştı;

-Merhaba Füsun dedi gözlerinin içi gülerek pardon dedi kadın, yüzünde halden anlayan bir tebessüm ile ben Füsun değilim, Az önce buradan geçen Sarı saçlı mavi elbiseli genç hanım benden bu Karanfili yakama takmamı rica etti, bana da Füsun diye hitap eden biri olursa kendisini istasyonun çıkışındaki pastanede beklediğini Söylememi istedi, Ne demek istediğini anlamadım ama giderken kulağıma Bu bir sınav diye fısıldadı.

Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)

Hikayemizi Dinlemek İstermisiniz?

bir aşk hikayesi


KISA HİKAYELER

Severek Okuduğunuz hikayelerimize Android uygulamamızı indirerek cep telefonlarınızdan ve Tabletlerinizden Rahatlıkla Ulaşa Bileceksiniz.



İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *

Yorumlar

  1. Kadir

    Sonra istasyon çıkışında karşılaşmışlar. İki hasretli birbirini bekleyen gönüller sonunda kavuşmuşlardı. Kısa süre içinde de bu iki hasretli gönül mutlu bir hayata yelken açtılar.