«
  1. Anasayfa
  2. Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikası

Gizlilik Politikası Rehberi

Hoş geldiniz! Kısa Hikayeler web sitesi olarak, kullanıcılarımızın gizliliğine önem veriyor ve kişisel bilgilerinizi koruma altına almayı taahhüt ediyoruz. Bu gizlilik politikası, sitemizdeki kişisel bilgilerin toplanma, kullanımı ve paylaşımı ile ilgili açıklamaları içermektedir. Lütfen aşağıdaki bilgileri dikkatlice okuyun:

  1. Bilgi Toplama ve Kullanımı : Kısa Hikayeler web sitesini ziyaret ettiğinizde, IP adresi, tarayıcı türü, işletim sistemi ve gezinme alışkanlıkları gibi standart bilgiler otomatik olarak kaydedilir. Bu bilgiler, sitemizin performansını ve kullanıcı deneyimini analiz etmek ve geliştirmek için kullanılır. Kişisel bilgilerinizi, izniniz olmadan toplamayız.
  2. Kişisel Bilgilerin Korunması : Kısa Hikayeler web sitesi, kullanıcıların kişisel bilgilerini korumak için güvenlik önlemleri almaktadır. Sitemizdeki kişisel bilgiler, yetkisiz erişim, kullanım veya değişikliklere karşı korunmaktadır.
  3. Çerezler (Cookies) : Çerezler, kullanıcıların web sitelerini daha verimli bir şekilde kullanmasını sağlamak için kullanılan küçük metin dosyalarıdır. Kısa Hikayeler web sitesi, ziyaretçilerin tercihlerini hatırlamak ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek amacıyla çerezleri kullanabilir. Çerezleri kabul etmek veya reddetmek için tarayıcı ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz.
  4. Üçüncü Taraf Bağlantıları : Sitemiz, diğer web sitelerine yönlendiren bağlantılar içerebilir. Bu üçüncü taraf web sitelerinin gizlilik politikalarından sorumlu değiliz. Bu siteleri ziyaret ettiğinizde, kendi gizlilik politikalarını okumanızı öneririz.
  5. Çocukların Gizliliği : Kısa Hikayeler web sitesi, bilinçli olarak 13 yaşın altındaki çocuklardan kişisel bilgi toplamamayı hedeflemektedir. Ebeveynlerin çocuklarının internet kullanımını izlemesi ve denetlemesi önemlidir.
  6. Değişiklikler ve Güncellemeler : Gizlilik politikamızı zaman zaman güncelleyebiliriz. Bu değişiklikleri buradan yayınlayacağız ve politikadaki değişikliklerden haberdar olmanızı sağlayacağız.

Eğer gizlilik politikamızla ilgili herhangi bir sorunuz varsa, lütfen bize iletisim@kisahikayeler.net adresinden ulaşın.

Son güncelleme tarihi: [2023]