«
  1. Anasayfa
  2. Gerçek Yaşam Hikayeleri
  3. BABA VE OĞLU

BABA VE OĞLU

ibretlik duygusal hikayeler

Baba ve Oğlu / ibretlik duygusal hikayeler

İbretlik Duygusal Hikayemizi Dinlemek İstermisiniz?

ibretlik duygusal hikayeler


Küçük bir çocuk okyanus kıyısında babasıyla birlikte yürüyordu. Birden babasına döndü ve “Babacığım biraz deniz kıyısında oynayabilir miyim” diye sordu .

Babası “Peki oğlum, ama lütfen yanımdan çok fazla uzağa gitme” diye cevap verdi.

Küçük çocuk babasına söz verdi ama babası arkasını döner dönmez hemen bir kaç adım daha fazla attı. Artık okyanusun dalgalarının onun küçük ayak parmaklarını yalıyordu.

Bu çocuğun çok hoşuna gitti ve bu dalga köpüklerinin biraz daha içine yürürsem babam nereden bilecek ki” diye geçirdi içinden.

Babası o anda panikledi ve “Oğlum dikkat et , ne söz vermiştin bana az önce ” diye bağırdı.

Fakat çocuk sevinç içinde oynamasına devam ediyordu. “Hayır baba , burası çok eğlenceli , su anda sana ihtiyacım yok” diye yanıt verdi.

Babası bu durumda sessiz kalmaya karar verdi, insanın bazen öğrenmek için derslere ihtiyacı vardı.

Fakat o anda çocuk dalgaların daha da içine doğru gitmeye başladı , dalgalar artık beline kadar gelmişti. Baba yüreği buna daha fazla dayanamadı tekrar seslendi. “Oglum çabuk buraya dön, gidiyoruz artık”

“Daha değil ” diye yanıt verdi oğlu ” Burada çok eğleniyorum”

Adam oğlunu dışarı çıkmaya ikna edemeyince bir kaç adım atıp sahilde yürümeye başladı. Böylece geride kalacağını anlayan oğlunun dışarıya çıkıp kendisini izlemesini sağlayacaktı.

Tam o sırada çok büyük bir dalga çocuğun üzerine doğru geldi ve çocuk boğazına kadar sularla kaplandı, Denizin içinden çıkamıyordu.

Köpüren deniz, çocuğun dengesini bozmuş adeta çocuğu yutmaya hazırlanıyordu, çocuk sulardan başka hiç bir şey göremiyordu. Bir yandan dalgalardan ve boyunu aşan sulardan kurtulmaya çalışırken acı dolu bir sesle çığlıklar atıyordu.

” Babacığım yardımına ihtiyacım var”

işte tam o anda sıcak bir kol ona doğru uzandı ve azgın dalgaların arasından çocuğu kurtardı, çocuğun gözleri yaşla dolmuştu.

“Babacığım bir an beni terk ettin sandım”

Adam gülümsedi. ” Seni asla terk edemeyecek kadar çok seviyorum oğlum ” dedi “Sadece beni çağırmanı bekliyordum”

“Gerçek sevgi , en zor durumda bile olduğumuz an, hemen yanı başımızda hissettiğimiz nefestir.”

Baba Çınar gibidir meyve vermese de Gölgesi yeter . Allah Kimsenin Babasını Başından eksik etmesin.


“Yorumlarınız bizim için çok önemli. Yorumlarınızı merakla bekliyoruz, Yorum Yazmayı Unutmayın! 

Diğer İbretlik Hikayelerimizi de Keşfedin!

DERİN SIR ”Büyük Fedakarlık”
KIRMIZI PAPUÇLAR
OĞLUMUN KOKUSU
ADIM MUHAMMET
ŞEYTANIN SUÇU


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *