«
  1. Anasayfa
  2. Kısa Hikayeler Oku
  3. Maymun Nasıl Avlanır- İlham Verici Kısa Hikaye

Maymun Nasıl Avlanır- İlham Verici Kısa Hikaye

ilham verici kısa hikaye

Maymun Nasıl Avlanır -İlham Verici Kısa Hikaye

Motivasyaon Hikayelerimiz arasında bulunan İlham verici kısa hikaye lerden biri olan ‘Maymun Nasıl Avlanır‘ kısa hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her gün hayatımızda birçok seçim yaparız ve bazen bu seçimlerin sonuçları hayatımızı değiştirebilir. ‘Maymun Nasıl Avlanır‘ adlı ilham verici kısa hikaye de, bırakmak ve vazgeçmek arasındaki ince çizgiyi anlatır. Bu hikaye, bir avcının bir maymunu nasıl avladığını anlatır ve bırakmanın aslında güç gerektirdiğini gösterir. Eğer siz de hayatınızda bir şeylerden vazgeçmekle karşı karşıya kaldıysanız, bu hikaye sizi motive edebilir. İşte Maymun Nasıl Avlanır’  ilham verici hikayesi.


“Eski avcıların maymunları nasıl tuzağa düşürdüğünü biliyor musun?” Bir adam çocuğuna sordu.

“Onları bir ağaca kadar kovalamak veya aşağıdan ok atmak yerine, zemine, içinde maymunların en sevdiği yemeğin bulunduğu, dar boyunlu, ağır bir cam kavanoz koyarlardı”.

Daha sonra bir adım geri çekilip saklandılar ve şüphelenmeyen hayvanın yaklaşmasını beklediler.

Bunu yaptığında, maymun içeri uzanacak, yumruğunu yiyeceğin etrafına sıkacak ve onu dışarı çekmeye çalışacaktı. Ancak kavanozun dar boynu, zavallı maymunun elini çekmesini engellerdi!

Çekip çekecekti, ama boşuna. Yiyecekleri bırakmadan elini kavanozdan çıkarmanın hiçbir yolu yoktu.

Yine de bırakmak yerine, maymun yemeğini bırakmayı reddederek sebat edecekti.

Avcılar daha sonra kendi yemeklerinin tadını çıkarmak için yaklaşır ve onu yakalardı.

“O maymun gibi olma,” diye uyardı adam. “Hayatta, başka bir günle savaşmak ve insan olarak büyümek için ne zaman vazgeçmeniz gerektiğini, ne zaman devam etmeniz ve sizi engelleyen her şeyi ne zaman bırakmanız gerektiğini bilmelisiniz”.

Hikayeden çıkarılacak ders:

İlham verici kısa hikaye mizden alınacak öğüt; Bazen gelecekte daha iyi bir şey elde etmek için şimdi sahip olduklarınızdan vazgeçmeniz gerekir. İnatçılığın düşüşünüz olmasına izin vermeyin.

Hikayeler Kategori
Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler

🔸Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube) .Kanalımızda yayınlanan tüm hikayeleri dinlemek için, Abone olun.
🔸 http://bit.ly/2vCvpPt Bildirimlerin gelmesi için “ZİLİ” (🔔) açmayı unutmayın.

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *