«
  1. Anasayfa
  2. Hizmet Şartları

Hizmet Şartları

Kısa Hikayeler Hizmet Şartları

1. Kabul Edilen Koşullar

Hoş geldiniz! “kisahikayeler.net” web sitesini kullanarak, aşağıdaki hizmet şartlarına bağlı olduğunuzu kabul etmiş olursunuz. Lütfen bu koşulları dikkatlice okuyun.

2. Hizmetlerimizin Kapsamı

“kisahikayeler.net”, kullanıcılara kısa hikayeler, yazılar ve içerikler sunan bir web sitesidir. Bu içerikler herhangi bir zamanda güncellenebilir veya değiştirilebilir.

3. Kullanım Kısıtlamaları

Bu web sitesini kullanırken, aşağıdaki faaliyetler yasaktır:

  • Yasa dışı veya izinsiz kullanım.
  • Üçüncü şahıslara zarar verme veya huzursuzluk yaratma.
  • Kötü amaçlı yazılımlar veya virüsler gönderme.
  • Diğer kullanıcıların gizliliğini ihlal etme.

4. Fikri Mülkiyet Hakları

kisahikayeler.net” web sitesindeki tüm içerikler (yazılar, görseller, videolar) telif hakkı ile korunmaktadır. İzin almadan kopyalanması veya kullanılması yasaktır.

5. Gizlilik Politikası

Kullanıcıların gizliliği önemlidir. Gizlilik politikamızı [link] adresinden inceleyebilirsiniz.

6. Değişiklikler ve Sonlandırma

Hizmet şartları zaman zaman güncellenebilir veya değiştirilebilir. Değişiklikler web sitesinde yayınlandığı anda yürürlüğe girer.

7. Sorumluluk Reddi

“kisahikayeler.net” web sitesinin kullanımı tamamen kendi sorumluluğunuzdadır. Web sitesinin hizmet verememesi veya içeriklerin doğruluğu hakkında herhangi bir garanti verilmez.

8. İletişim

Hizmetlerimizle ilgili herhangi bir soru veya geri bildirim için [iletisim@kisahikayeler.net] adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.