«
  1. Anasayfa
  2. Aşk Hikayeleri
  3. KADIN AŞIK OLURSA / Aşk Hikayeleri

KADIN AŞIK OLURSA / Aşk Hikayeleri

aşk hikayeleri

Kadın Aşık Olursa / Aşk Hikayeleri

Aşk Hikayeleri bölümümüzde, Bir kadının aşık olduğunda nasıl davranacağı, şiirsel bir yapı ile hüzünlü hale getirilerek anlatılmıştır, “kadın aşık olunca” isimli aşk şiiri ni çok seveceksiniz.


Tüm acılar daha katlanılabilir olur bir kadın için, aşık olduğunda. Işıklar daha loş, sokaklar daha kalabalık gelir sevdiği adam yanında olmadığında. Sevdiği adama dokunmak ister kadın. Onun koluna girmek ister. Bir kadının, bir erkeğin koluna girmesi birçok şey ifade eder kimi zaman. “seninle bütünleştim” demesidir kadının sessizce, kimi zaman sevdiği adamın koluna girmesi, kimi zaman çığlıklarla “senden ayrılmak istemiyorum” demesidir koluna sıkıca sarıldığı noktada… kol kola yürüyen iki insan bir birinle bütünleşmiş iki insan demektir, zorluklara-acılara bazen mutluluğa kısacası her şeye karşı tek bir vücut olduğunu anlatır kol kola girmek. Sevdiği adamla bütünleşmek ister kadın.

Kadın aşık olursa başını yaslar sevdiği erkeğe… Sevdiği adamın kalp atışlarını dinler. Sevdiği adamın kalp atışlarında kendini bulmak ister. Kendini arar… Sabaha kadar onun yanında kalmak sabaha kadar onun teninin sıcaklığınla başına yasladığı noktanın sıcaklığında uyumak ister… Onun kokusunu akciğerlerine sığdırmak, sevdiği adamın bedenini yanında hissetmek ister. Ona sarılmak ister. Başını sağ omzuna yaslayıp her şeyi unutmak ve derin bir rüyaya dalmak ister. Her şeyden uzaklaşmak sadece iki insana ve mutluluğa ait bir hayal dünyasında yaşamak ister.

Fazla hayal kurar kadın aşık olursa. İki kişilik dünyalarda inşa edilmiş sergüzeşt hayallerdir bunlar çoğu zaman. Sevdiği adama ait olmak ve sevdiği adamın ona ait olduğu hissini doruklarda yaşar kadın, gerçekten, aşık olursa. Daha çocukça, daha kırılgan, daha sempatik, daha masum bir kimlik kazanır. Kadın aşık olursa az uyur çok hayal kurar ve hep sevdiği adamı anımsar sabah kalktığında. Sevdiği adamdan belki bir günaydın telefonu belki bir blok nota düşülmüş basit bir günaydın yazısı ve altına iliştirilmiş basit bir kalp çizimi bekler.

Her sabah birinin onu düşünerek uyandığını hissetmek ister kadın aşık olursa… ve sırf sevdiği erkekten gelmeyen iyi geceler mesajı yüzünden iyi geçmeyen geceler vardır. Daha kırılgan olur kadın aşık olursa ve çocuklaşır… biraz sevgi biraz ilgi ve biraz sarılmak ve belki de sık sık hatırlanmak ister kadın aşık olursa…

Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler 
İngilizce-Türkçe Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)


KISA HİKAYELER

Severek Okuduğunuz hikayelerimize Android uygulamamızı indirerek cep telefonlarınızdan ve Tabletlerinizden Rahatlıkla Ulaşa Bileceksiniz.

 

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *