«
  1. Anasayfa
  2. İbretlik Hikayeler
  3. BİSİKLETLİ KIZIN ÖYKÜSÜ

BİSİKLETLİ KIZIN ÖYKÜSÜ

ibretlik hikayeler

Bisikletli Kızın Öyküsü / İbretlik Hikayeler

Sizlere. “Bisikletli kızın ” ibretlik hikayeler ini anlattığımda. Umut’un. Heyecanın, ne denli önemli olduğunu anlarsınız.


İnancınız…  Yarın için bir umudunuz…  Bir hedefiniz, amacınız…  Bir hayaliniz, bir heyecanınız olmalı.
Hele, yaşınız 70’i geçtiyse…  Yaş 70 iş bitmiş, derler.  Takmayın bunu kafanıza.

Sizlere… “Bisikletli kızın ” öyküsünü anlattığımda… Umut’un…  Heyecanın…
Yaşam mücadelesinde ne denli önemli olduğunu anlarsınız.

Yaşlı anneannesinden başka kimsesi olmayan… Okuluna bisikletiyle gidip gelen…
Lise öğrencisi bir kızın yaşam öyküsüdür bu…

Günün birinde anneanne ölümcül bir hastalığa yakalanır. Genç kızın başvurmadığı doktor kalmamıştır.
Hiçbir ilaç çare olmamıştır. Bu çaresizliği öğrenen öğretmeni genç kıza bir kitap verir.

Ve der ki;
-Okulundan döndüğünde bu kitabı anneannene oku… Eminim çok sevecektir.

Konusu çok ilgi çekicidir. Fakat en heyecanlı yerinde okumayı kes. Devamını da yarın okuyacağını söyle.
Genç kız öğretmeninin dediği gibi yapar.

Okuldan döndüğü her gün… Kalınca olan bu kitabın belli sayfalarını anneannesine okur.

Ama öğretmeninin dediği gibi… Her seferinde kitabın en heyecanlı yerini ertesi güne bırakır.

Anneanne kitabın konusunu çok sever. Devamını öğrenmek için de… Ertesi günü torununun okulundan dönmesini dört gözle… Heyecanla bekler.

Aradan aylar geçmiş… Umut ve heyecan yaşlı kadına hastalığını unutturmuş… Her geçen gün iyileşmeye başlamıştır.

Ancak bir okul dönüşü bisikletiyle evine dönerken… Genç kıza bir araba çarpar. Yaralanan kızı hemen hastaneye kaldırırlar.

Bütün gece hastanede müşahede altında tutarlar. Evine gitmesine de ertesi günü izin verirler.

Anneanne ise kitabın en heyecanlı yerinde kaldığı için… Umutla… Heyecanla bekler, bekler…

Torunu bir türlü gelmek bilmez. Yaşlı kadının umudu gittikçe tükenir.

Genç kız evine döndüğünde; Okuma yazma bilmeyen anneannesinin koltuğunda… Elinde kitap… Başı önüne düşmüş, öldüğünü görür.

Çılgına döner. Genç kızın hıçkıra hıçkıra ağlamaktan başka… Yapacak bir çaresi de kalmamıştır artık…

İşte! “ UMUT ” un yaşamda ne denli önemli olduğu…Hikayemizden çok iyi anlıyoruz.

İbretlik hikayeler , yazımızın İngilizce versiyonunu okumak için tıklayın


ibretlik kısa hikayeler kategorimize ait “Bisikletli kız” isimli, Kısa Hikayeler okudunuz, Yorumlarınız bizim için Çok değerli, yorumlarınızı bekliyoruz.


İlginizi Çekecek Kısa Hikayeler


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Korku Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
İngilizce – Türkçe Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *