«
  1. Anasayfa
  2. Başarı Hikayeleri
  3. GEÇ KALMAK

GEÇ KALMAK

başarı hikayeleri

Asla Vazgeçmeyenlerin – Başarı Hikayeleri

Başarı hikayeleri kategorimizde büyük hayalleri olan bir Kadının gerçek yaşam hikayesini, yaşanmış bir başarı hikayesini  okuyacaksınız. motivasyon hikayeleri , ilham veren hikayeler, insanları bilinçlendirmeye, uyarmaya ,uyandırmaya çaba gösterir. kişisel gelişim motivasyon hikayeleri ile başarı ve motivasyon hikayeleri sizlerde farkındalık yaratmayı amaçlıyoruz.

Hikayemizi Dinlemek İstermisiniz?

geç kalmak


Okulun ilk günü, ilk derste profesörümüz önce kendini tanıttı. Sonra Bu yıl Yepyeni bir öğrencimiz var, Çok ilginç biri, Bakalım bulabilecek misiniz dedi. Ayağa kalkıp etrafa bakmaya başlamıştım ki, Yumuşak bir el omzuma dokundu, Döndüm Yüzü iyice karışmış yaşta bir hanım efendi, Bana gülümseyerek bakıyor.

Benim adım Rose yakışıklı, Madem tanıştık Seni kucaklayıp bilir miyim?. Güldüm, Tabii dedim, Hadi Sarıl Bana, Öyle sımsıkı sarıldı ki, Bu kadar genç ve masum yaşta üniversiteyi niye geldin diye şaka yaptım.

Minik bir kahkaha ile yanıtla, kendim için yepyeni başarı hikayeleri yazacağım, aslında Buraya zengin bir koca bulmaya geldim evlenip birkaç çocuk doğuracağım, Sonra emekli olup Dünya turuna çıkacağım. Dersten sonra kantine gidip birer sütlü çikolata içtik. Hemen arkadaş olmuştuk.

Ertesi gün Ve ertesi 3 ay Sınıftan hep birlikte çıktık ve Hep kantinde laflardık bana başarı hikayeleri ni anlatırdı, Öyle akıllı, Öyle deneyim neydi ki, Onu dinlemekle Derslerden daha çok şey öğrendiğimi hissediyordum. Sömestri boyunca Rose Kampüsün Melek’i olmuştu.

Nereye gitse etrafı çevriliyor, Çok çabuk arkadaş ediniyor, iyi giyinmeyi seviyor, Diğer öğrencilerin ilgisini çekmeye bayılıyordu. Rose Hayatını yaşıyordu. Hepimizden daha canlı, Daha dolu yaşıyordu.

Sömestr sonunda, Futbol balosuna davet ettik Konuşma yapması için, Orada bize verdiği dersi unutmama imkan yok; Konuşmasını önceden hazırlamış ve Bir yığın Karta Kocaman kocaman yazmıştı. Elinde bu deste ile Kürsüye yürürken, Kartları elinden düşürdü, Konuşma darmadağın olmuştu.

Şaşkın Birazda utanmış mikrofona doğru eğildi, Ne kadar beceriksizim değil mi, Özür dilerim. Buraya gelmeden önce Heyecanımı yatışsın diye Kendimi çok sakinleştirdim, Sonucu görüyorsunuz, Şimdi bu kartları toplasan bile Onları yeniden sıraya koyma mümkün değil, Onun için En iyisi ben size Aklımda kalanları söyleyeyim olur mu?.

Biz kahkahalarla gülerken O bardaktan bir yudum su aldı ve Konuşmasına başladı;

”Yaşlandığımız için eğlenmekten oynamaktan yaşamaktan vazgeçmeyiz, Aksine Eğlenmek, Oynamak Ve yaşamaktan vazgeçtiğimiz için yaşlanırız. Genç kalmanın mutlu olmanın ve başarıya ulaşmanın Sadece dört Sırrı vardır.

Her gün gülmek ve yaşamak atacak mizah bulmak. Bir rüyanız olmalı mutlaka, Rüyalarınızı kaybettiniz mi Ölürsünüz. Etrafınızda dolaşan Pek çok kişiyi Aslında ölü Ve bundan kendilerinin bile haberi yok.

Yaşlanmakla Büyümek arasında Çok büyük bir fark vardır. Eğer 19 yaşındaysanız ve hiçbir şey yapmadan, Hiçbir şey üretmeden 1 yıl sırt üstü yatarsanız, Sadece 1 yaş yaşlanırsınız, Yani sadece 20 olursunuz. Ben 87 yaşındayım. Bende 1 yıl hiçbir şey üretmeden, hiçbir şey yapmadan sırt üstü yatarsam 88 yaşında olurum.

Her kez bir yılda bir yaş yaşlanır. Bunun için özel bir yetenek ya da Bilgiye ihtiyaç yoktur. Oysa Bir yaş daha büyümek için Mutlaka bir şeyler yapmak lazım. Üretmek, Kendini geliştirecek fırsatları bulmak, Kullanmak gerek.

Asla pişman olmayın. Biz yaşlılar genelde yaptıklarımızdan değil, Yapmadıklarımızdan pişman oluruz, Çünkü Ölümden korkan insanlar, Pişman olanlardır, Pişman olmaktan korktukları için Hiçbir şey Yapmayan ”…

Rose Mezun Oluyor

Rose konuşmasını bitirmişti, Alkışlar eşliğinde Kürsüden indi. Ders yılı sonunda Rose Yıllarca önce başlayıp, Yaşam mücadelesi içinde Ara vermek zorunda kaldığı üniversiteyi, büyük bir başarı hikayeleri içerisinde Derece ile bitirdi.

Mezuniyet töreninden 1 hafta sonra Uykusunda huzur içinde Gözlerini yumdu. Cenaze törenine 2 binden fazla üniversite öğrencisi katıldı. Asla geç olmayacağını Hepimize öğreten, bu muhteşem kadının anısına Laik bir ötelendi. Rose’un öğretisi,  Aslında dünyanın bütün üniversitelerinde Zorunlu ders olmalıydı.


“Okuduğunuz hikayelerle ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşın! Sizden gelen yorumlar, hikayelerimizi daha da güçlendirecek ve diğer okuyucularımızın deneyimlerini zenginleştirecektir. Hikayelerimizin size kattığı anlam ve duyguları bizimle paylaşarak bu büyülü dünyayı hep birlikte daha da renklendirelim. Yorumlarınızı merakla bekliyoruz!


Diğer  Başarı Hikayelerimizi de Keşfedin!

Başarı Hikayeleri Oku

HAYAL VE GERÇEK

BAŞARI, ZENGİNLİK VE SEVGİ 

KORKUSUZ ŞEHZADE


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)


 

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *