«
  1. Anasayfa
  2. İbretlik Hikayeler
  3. 50 YAŞ ÜZERİ HERKESİ ÖLDÜRÜN

50 YAŞ ÜZERİ HERKESİ ÖLDÜRÜN

ibretlik hikayeler

50 Yaş Üzeri Her kezi Öldürün (ibretlik hikayeler)

“50 Yaş Üzeri Herkesi Öldürün” isimli hiciv dolu ibretlik hikayeler de, absürt bir düşünceyle karşı karşıya kalacaksınız. Gerilim dolu anlarından uzak durun çünkü bu hikaye, ibret verici bir dille hayatın ironik yönlerine dokunuyor. İbretlik hikayeler serimizde sıradışı bir yolculuğa çıkmak için hazır mısınız? İyi okumalar!


Padişah Emridir. Tüm diyardaki 50 yaş üstündekiler toplanacak ve infaz edilecektir. Gençlerden biri, babasını samanlıkların altına özel yaptırdıkları sığınağa saklar. Diyardaki tüm 50 Yaş üstündekiler toplatılır ve infaz edilir. Padişah uyanıktır. Bakar ki bir direniş olmamıştır, hatta babalarını kendi elleriyle teslim edenler bile olmuştur…

Aradan bir süre geçtikten sonra, padişah “kırk ile elli yaş arasındakileri deniz kenarına toplayın” der, toplarlar. Padişah; “size üç gün süre. Üç gün sonra geleceğim bana kumdan tespih yapacaksınız eğer beceremezseniz hepinizin başı kesilecek” der.

Bir gün geçer kumdan tespih yapmak ne mümkün. İkinci gün geçer hiç bir şey yapılamaz.Üçüncü günün akşamı babasını sakladığını bile ölüm korkusundan unutan genç adam, koşar babasının yanına durumu anlatır… Baba oğlunu dinler ve mevcut durumdan çıkış yolunu söyler…

Süre bitmiştir. Deniz kenarına toplanırlar Ortada tespihten eser yoktur. Cellatlar hazırdır. Ahali korku içinde kimisi eşinin, kimisi babasının, kimisi abisinin, kimisi en yakınının infaz kaygısı içinde…

Padişah Alana infaz emri için gelir.
“Verilen süre doldu görevi yerine getiremedi niz” der ve tam cellatlara infaza başlayın diyecekken;
Babasını gizleyen adam, padişaha tüm ahalinin duyacağı ses tonuyla seslenir;
“Padişahım biz bu görevi yerine getirirdik, lakin bir sorun niye getirmedik” der.
Padişah; olmayacak bir şeyin cevabı da olamayacağını bildiği için, alaycı bir edayla “söyleyin bakalım neden yerine getiremediniz” der.

Genç adam cevap verir. “Hünkarım biz çok düşündük kumdan tespih taneleri yapmak zor değil. Lakin bunun İmamesi nasıl olacak? Padişahımız ya beğenmezse…
Siz bu konuda tüm diyarın en iyisisiniz. İma meyi siz varken bizim yapmamız ne haddimize… Siz İma meyi yapın biz de taşları etrafına hemen diziverelim” der.

Padişah çok zor durumda kalmıştır. İnfaz emrini veremez mecburen “Tamam sizleri afettim” demek zorunda kalır.
Döner kurmaylarına; “Ulan şerefsizler hani hepsini öldürmüştünüz bunların? Saklanan tecrübeli birini gözden kaçırmışsınız!” der…

Evet üretilen bir virüs yaşamımızı ve dünyamızı alt üst eder iken diğer tarafta hedef aldığı kitle, yaşamımızın aslında en kıymetlilerimiz olan, hafızamız olan, bir sözleri ile bizi yaşatacak ya da kırk yıl ileri götürecek olan tecrübelilerimizi hedef almakta. Maalesef öyle bir psikolojik duruma geldik ki; neredeyse virüsün sebebi ilan edeceğiz onları. İşte bunu onlara yapmayalım, onları incitmeyelim…

Tıpkı Babasını gizleyen Evlat gibi onlara çok kıymetli olduklarını, onlara çok ihtiyacımız olduğunu, onlarsız bu karanlık yoldan çıkamayacak olduğumuzu ve onları çok sevdiğimizi hissetirelim ve şunu unutmayalım; onları feda edersek sıra bize gelecek.

Mesela ben 55 yaşındayım , Çok krizler yaşadık hayatımızda lakin; babam ve anam hep bir yol bulur bizi çıkarırdı. Biz onları gözden çıkaran ne İngiliz ne de İtalyan’ız. Sıkı sıkı sarılın korkmayın onlar bizim olsa olsa PANZEHİRİMİZ olur.
Yeterki biz onların VİRÜSÜ Olmayalım. Evinde kal değil; BİZIMLE KAL DEME VAKTİDİR.


“Okuduğunuz hikayelerle ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşın! Sizden gelen yorumlar, hikayelerimizi daha da güçlendirecek ve diğer okuyucularımızın deneyimlerini zenginleştirecektir. Hikayelerimizin size kattığı anlam ve duyguları bizimle paylaşarak bu büyülü dünyayı hep birlikte daha da renklendirelim. Yorumlarınızı merakla bekliyoruz!

Diğer Hikayelerimizi de Keşfedin!

Hz. Ömer ve Gencin Hikayesi
BABA AÇ GÖZÜNÜ!
İhlaslı AmelHASAN-I BASRİ – Dini Kıssadan Hisse
Hz. Adem ve Hz. Havva Hikayesi
Allah’ın Hikmeti (İbretlik Dini Hikayeler)
Başka Dua Bilmezmisin ?
Gerçek Tevekkül


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *