«
  1. Anasayfa
  2. İngilizce-Türkçe Hikayeler
  3. THE LOST RING – KAYIP YÜZÜK

THE LOST RING – KAYIP YÜZÜK

ingilizce türlçe hikayeler

THE LOST RING – KAYIP YÜZÜK / İngilizce-Türkçe hikayeler 

Başlangıç seviyesi – Beginners Short Story

One day a man goes home. He says to his wife,

Bir gün bir adam evine gider. Eşine der ki,

“I have a present for you because today is Valentine’s Day.”

”Sana bir hediyem var çünkü bugün sevgililer günü ”

The man puts his hand into his pocket, and takes a golden ring out of his pocket.

Adam elini cebine sokar ve cebinden bir  altın yüzük çıkarır.

While he is giving it to his wife, he drops it on the floor.

Onu karısına verirken, yere düşürür.

He looks for it on the floor, but he can’t find it, Because it is dark inside.

Onu yerde arar. ama bulamaz, çünkü içerisi karanlıktır.

He goes out into the street under a street lamp. He looks for it under the street lamp.

Dışarı bir sokak lambasının altına gider. Yüzüğü sokak lambasının altında arar.

Just then another man comes along and asks, “What are you looking for?”

o sırada bir başka adam gelir ve sorar. ”ne arıyorsun?”

The man answers, “I am looking for my golden ring.”

Adam cevap verir. ”Altın yüzüğümü arıyorum ”

The other man asks, “Where did you lose it?”

Diğer adam sorar. ” Onu nerede kaybettin? ”

The man answers, “I lost it inside the house.” ”You lost it inside the house”,

Adam cevap verir.  ”onu evde kaybettim”. 

The other man says, “You are foolish’, but you are looking for it under the street lamp.”

Diğer adam der ki.  ”sen aptalsın”.  ”Onu evin içinde kaybettin, ama onu dışarda sokak lambasının altında arıyorsun.”

The man says, “It is dark inside, so I can’t see it, But it is light under the street lamp, I can see it clearly.”

adam der ki; ” içerisi karanlık, onu göremiyorum, ama sokak lambasının altı aydınlık, onu  iyi görebilirim” .

 

THE WORDS IN THE STORY./ HİKAYEDE GEÇEN KELİMELERİN TÜRKÇELERİ

One day: (bir gün)     Man :  (adam)     Home : (ev)     He:  (o)     Wife :  (eş)     Today : (bugün)

valentines day :  (sevgililer günü)     I :  (ben)     Present :  (hediye)     You :  (sen)     Hand :  (el)

Pocket : (cep)     Golden :  (altın)     Ring :  (yüzük)     While :  (-iken)     Floor :  (yer)     İt :  (o)   

But :  (ama)     Because :  (çünkü)     Dark :  (karanlık)     Light :  (ışık)     İnside :  (içerisi)

Outside :  (dışarısı)     Street : (sokak)     Under :  (altında)     street lamp :  (sokak lambası)

just then :  (tam o anda)     and :  (ve)     what :  (ne)    you :  (sen)    SO :  (BU YÜZDEN)

golden ring :  (altın yüzük)    other man : (diğer adam)      again :  (tekrar)      where :  (nerede)

house :  (ev)     foolish :  (aptal)     clearly :  (açıkca, İYİ)

 

THE VERBS IN THE STORY / HİKAYEDEKİ FİİLLERİN TÜRKÇELERİ

Go :  (gitmek)     Say :  (söylemek)     Have :  (sahip olmak)     Put :  (koymak)

Take : (almak)     Give :  (vermek)     Drop :  (düşürmek)      look for :  (aramak)

find :  (bulmak)     come :  (gelmek)    ask : (sormak)       answer : (cevap vermek)

lose : (kaybetmek)      see :  (görmek)


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler 
İngilizce-Türkçe Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)


 

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *

Yorumlar