«
  1. Anasayfa
  2. Aşk Hikayeleri
  3. En Güzel 10 Romantik Aşk Hikayesi

En Güzel 10 Romantik Aşk Hikayesi

Yürek Yakan Aşk Hikayeleri

10 Romantik Aşk Hikayesi Oku

En güzel 10 romantik aşk hikayeleri, Gerçek yaşanmış aşk masalları nı, yaşanmış aşk hikayeleri okuyacaksınız, hepsi birbirinden güzel olan kısa aşk hikayeleri sizi hüzünlendirecek, birbirinden güzel islami aşk hikayeleri, dini aşk hikayeleri ile gözleriniz yaşaracak ve yaşanmış en güzel hikayeleri sayfalarımızın altında bulunan videolarla tutkulu aşk hikayelerini dinleme fırsatını da bulacaksınız.

 

1-YUSUFUN AŞKI dini aşk hikayeleri

Gerçek aşk hikayesi kategorimizde inançlı bir gencin başından geçen bir dini aşk hikayesi ve sonunda evliliğe varan hüzünlü bir evlilik hikayesi okuyacaksınız. Okuyacağınız en güzel aşk romanı.” Yusufun Aşkı”

2-SADAKAT YEMİNİ

En güzel Aşk hikayesi
Sadakat yemini/ aşk hikayesi

Okuyacağınız Aşk hikayesi sizlere hüzünlü bir evlilik hikayesini sunuyor, ilişkilerin ne kadar kırılgan ve sevginin ne kadar yüce olduğunu, bu gerçek aşk hikayesinde okuya bilir ve dinleye bilirsiniz. “Sadakat Yemini”

3-Bilge Aşık / Büyüklere Masallar

yaşanmış aşk masalları

Masal Tadında okuyacağınız bir yaşanmış aşk masalları var sırada, platonik bir köy aşk masalının sonunda nasıl bir güzellikle bittiğine şait olacaksınız. “Bilge Aşık”

4-TAHİR İLE ZÜHRE / Aşk Masalları

aşk masalları

Aşk masalları bölümümüzde Tarihte anlatılan ve efsane olmuş bir hüzünlü aşk hikayesi okuyacaksınız, Tahir ile Zühre, Türk anonim halk hikâyesi dir. Padişahın kızı olan Zühre ile vezirin oğlu Tahir‘in ölümle son bulan aşk hikayeleri ni ve sonu hüzün ile biten yolculuklarını anlatır. “Tahir ve Zümre”

5-Emanet / Dini Aşk hikayesi

dini aşk hikayesi

Manevi gücü yüksek yakışıklı bir delikanlı ve onun ahlaki tavırlarına vurulan zengin kızı, ibretlik aşk hikayesi okumak üzeresiniz, hüzünlü yaşanmış bir aşk hikayesi okuyacağınız “Emanet”

6- Sabır ve Dua / Gerçek Aşk Hikayeleri

gerçek aşk hikayesi

Bekliyorlar beraber olacakları günü , geçmek bilmeyen uzun günler aşk aceleye gelmez, gerçek bir aşk hikayesi okuyacak ve hüzünlü hikayemizle duygulu anlar yaşayacaksınız. “Sabır ve Dua” 

7- CAİZMİ (Dini aşk Hikayeleri)

Dini aşk hikayeleri

Patonik aşk en acı verenidir karşınızda ki hiçbir şey bilmez, islami aşk hikayemiz tüm platonik aşkı ile mücadele eden ve vazgeçmeyen aşığa ait. “CAİZMİ (Dini aşk Hikayeleri)”

8-Bilal İle Rabia’nın Aşkı

dini aşk hikayesi

Yine dini bir aşk hikayesi sizlerle aslında hikayemiz islami evlilik hikayesi de dene bilir , mutlaka okumanız gereken samimi ve gerçek aşkı anlatan bir aşk masalı. “Bilal İle Rabia’nın Aşkı”

9-Tuzlu Kahve / Romantik Aşk Hikayeleri

romantik aşk hikayesi

Siz tuzlu kahvenin hikayesini bilirmisiniz, artık öğreneceksiniz, Romantik aşk hikayeleri kategorimizde, “Tuzlu Kahve” isimli tuzlu kahvenin hikayesi ni, hüzünlü bir aşk hikayesi okuyacaksınız, sevdiği kadın için her şeyi yapan bir adamın aşkını okuyacaksınız. “Tuzlu Kahve”

10-Aşkın Dili (En güzel Aşk Hikayesi )en güzel aşk hikayesi

Aşk konuşmadan da yaşanırmış dedirten Yaşanmış En güzel aşk hikayesi, iki genç aşık , peki ne kadar aşıklar, sonu çok güzel olan hikayemizi mutlaka okumalısınız. “Aşkın Dili”

Okuyacağınız aşk hikayeleri, Youtube kanalı yaşam tadında kısa hikayeler aracılığı ile oluşturulmuş hikaye videoları ile Romantik aşk hikayeleri dinle ye bilirsiniz.


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *