«
  1. Anasayfa
  2. Dini Masallar
  3. Allah İçin Kolay ve Zor varmı

Allah İçin Kolay ve Zor varmı

dini çocuk masalı

Allah İçin Kolay ve Zor varmı – Dini Çocuk Masalı

‘Allah İçin Kolay Ve Zor Varmı?’ isimli muhteşem bir dini çocuk masalı sizlerle paylaşıyoruz. Bu özel Allah ile ilgili masalımız, çocukların kalplerine sevgi, sabır ve iman tohumları ekiyor. Diyanet Çocuk Masalları, İslami Masallar ve Dini Masallar kategorisinde yer alan bu anlamlı hikaye, çocukların maneviyatlarını güçlendirecek. Şimdi, hep birlikte bu büyülü eğitici masallar dünyasına dalalım!allah için kolay zor varmı


Sabah okula gidebilmek için sıcacık yatağımızdan kalkıyoruz, güzel bir kahvaltı yapıyoruz. Akşamdan çantamızı hazırlamadıysak, koştur koştur çantamızı hazırlıyoruz. Bazen kitap ya da defterlerimizden birkaçını unutabiliyoruz, öyle değil mi? Sonra okula yetişmeye çalışıyoruz. Derslere giriyoruz, teneffüs yapıyoruz…

Ah o teneffüsler… Hiç yetmiyor bize. Tam da oyunun en heyecanlı yerinde zil çalıyor… Öğretmenimiz bir sürü ödev veriyor. Eve geldiğimizde onları yetiştirmek için uğraşıyoruz. Galiba bazen ödevlerimizi yaparken “Yetişmiyooooor!” diye hayıflanıyoruz yani mırın kırın ediyoruz işte…

İtiraf etmeliyim ki aynı yollardan ben de geçtim. Bazen ödevlerimi yetiştiremeyip ağladığım bile olmuştur. Ben bir ödevi bile yetiştiremiyorum. Peki Allah o kadar şeyi bir anda nasıl yapıyor? Arkadaşlar; Allah hakkındaki sorularımızın pek çoğu, Allah’ı kendi sınırlarımız içinde düşündüğümüzde aklımıza gelir.

“Ben aynı anda iki şeyi yapamıyorum. Âlemlerin Rabbi olan Allah, nasıl bir sürü şeyi aynı anda yapıyor?” Allah, bizim zihnimizin ulaşamayacağı kadar büyük bir güce sahiptir.

İnsanlar aynı anda iki ayrı kelimeyi söyleyemez, aynı anda iki farklı yerde olamaz. Hatta aynı anda iki farklı şeyi düşünemezler. Bedenimizin ve aklımızın sınırları vardır. Ama kâinata bir bakalım…

Bahar geldiğinde, milyarlarca çiçek bir gecede açıyor. Sayısız kuş, yumurtanın içinden çıkıyor, değil mi? Bütün bu işler, milyarlarca iş, Allah’ın yapması ve yaratmasıyla aynı anda oluyor.

Kafanı kaldırıp bak! Çevrende olup biten işler, Allah için çok kolaydır. Aslında Allah için kolay ve zor diye bir şey yoktur. Kolaylık ve zorluk insanlar için vardır. Bakara suresinde de geçtiği gibi;

“O, göklerin ve yerin eşsiz yaratıcısıdır. Bir şeyi dilediğinde; ona sadece “Ol!” der, o da hemen oluverir.”

Diyanet çocuk Masalları serimizde Allah İçin Kolay ve Zor varmıisimli Eğitici dini masalımızı okudunuz, Masalımıza Yorum yazmayı ve Arkadaşlarınız İle Paylaşmayı unutmayın.


İlgi İle Okuyacağınız Masallar


MASAL KATEGORİLERİ
Masal Oku
Dini Masallar
Eğitici Masallar
Türk masalları
Baba Masalları (Youtube)

Diyanet çocuk Masalları serimizde “”Allah İçin Kolay ve Zor varmı” ” isimli dini masalımızı DİNLEMEK İstermisiniz

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *