«
  1. Anasayfa
  2. Aşk Hikayeleri
  3. CAİZMİ (Dini aşk Hikayeleri)

CAİZMİ (Dini aşk Hikayeleri)

Dini aşk hikayeleri

Caizmi / Dini Aşk Hikayeleri

Dini aşk hikayeleri seviyormusunuz, işte tam aradığınız islami evlilik hikayesi. imanı kuvvetli iki gencin aşkları , sabırları ve Allah’ın izniyle kavuşmaları, hüzünlü bir aşk hikayesi . Altta bulunan islami evlilik hikayeleri videosu ile gerçek aşk hikayemizi dinleye bilirsiniz.

dini aşk hikayeleri


Zamanında bir kız sevmiştim hala seviyorum adı Gül çiçek, Çok güzel biriydi, Dinine düşkün Başörtülü bir kızdı. Karşı apartmanda oturuyordu, Balkonları bizim camın en köşesinden Biraz da olsa görünüyordu.

Her akşam gölge gelince Balkonda kitap okurdu Saatlerce, bazen Kur’an okuduğuna da şahidim, Sesi de çok güzeldi, Çok’u ve güzeli sadece gül çiçek için Yan yana kullanabilirim bir gün

Cesaretimi toplayıp karşısına çıktı bakkaldan eve dönüyordu, Elinde poşetler, centilmenlik yapayım alayım dedim, Yardımcı olmama izin vermedi, ”Sizinle konuşmak istiyorum dedim Sadece 10 dakika biraz Lütfen”, başını öne eğdi.

Yüzüme bakmıyor, Gözlerinin gözlerime dokunduğunu hiç görmedim hiç hissetmedim nasıl Bir titreme, ”ne oldu ne amaçla dedi”, ”Size aşığım dedim” , çıkı verdi ağzımdan, Belki biraz daha ağırdan almalıydım hoşlandım desem belki de olacaktı bu iş.

Aşığım deyince korktu tabi, ”Sizinle konuşamam Caiz değil dedi” ”lütfen çekilin önümden”, ”Caiz mi O ne demek”, ”Ek olarak bu soruyu sorduğunuz için bile aşkınıza karşılık vermem”, Gitti.

Yine uzaklardan seyretmeye tahammül edecektim, Gitti,  Sesini özleyecektim gitti,  Ne de güzeldi gidişi, Acaba ne kastetmişti, Caiz ne demekti. Farklı bir dilden konuşuyordu.

Ertesi gün sokaktan taşınacağını öğrendim, Ailesiyle birlikte Yalova’ya yerleşiyorlarmış, Emekli olmuş babası, Daha sakin bir şehirde, Daha sakin bir hayat istiyormuş.

Üzüntüden öldüm sandım bıçağı alıp tenimi değdirince hala nefes aldığımı anlamam uzun sürmedi, Annem görünce intihar ediyorum sanıp ağladı ama ben ona sarılıp Teselliye başladım hemen, yanlış anlaşılmaya Mahal yok,

Gitti anneciğim…, Gitti göremeyeceğim onu bir daha, Gitti…, Onunla evlenemeyeceğim, Gitti Anne gitti…, Ya unutursam…

Merak içi mi değişti, internetin başına geçtim ve Caiz ne demek onu araştırdım, Caiz; Genel olarak, Ruhsat verilmiştir, Günah değildir manasındaymış, Bizim onunla konuşmamız günah mı yani.

Günler geçti araştırmalarım sonunda kalbimi Allah sevgisi kapladı, Bir ayetin ortasına düştüm Ve Kendimi oradan Kurtarmak istemedim.

Kalpler Allah’ı anmakla mutmain olur Rad suresi, Sureler ezberleyip, Abdest almayı öğrendim, Namaz kıldım, Kur’an okudum, Gülümsedim sadaka dağıttım, Her şey çok hızlı ilerliyordu, Anladım ki Allah’ın yolunda bekleme yoktu..

Aylar sonra bir camiden çıkarken, Gül çiçeği rastladım Ayaklarım titredi durdum, Allah dedim içimden onlarca kes Allah dedim, Kaç saniyede bir Allah denile bilirdi, Ona bakmamalıydım, Göz zinası İslam’da haramdı.

Ayaklarımla temas kurdum Yürüyüp Evimin yolunu tuttum. Akşam annem geldi Beni görücü usulü bir kızla tanıştırmak istediğini söyledi, Onunla evlenirsem Çok iyi bir yuvam olurmuş, Ahlaklı Güzel ve şefkatli bir eş, Gül çiçeği unutmanın sağlıklı bir yöntemi idi belki de, Tamam dedim, Olsun, Kabul.

Odadan içeriye girdim Mavi bir elbise içinde Başörtülü bir kız Arkası dönük duruyordu, Selamünaleyküm, Aleykümselam dedi, Yüzünü bana çevirdi, Artık Caizdir Konuşabiliriz…


Dini Aşk hikayeleri kategorimize ait “Caizmi” isimli, başarı Hikayesi okudunuz, Yorumlarınız bizim için Çok değerli, yorumlarınızı bekliyoruz.


İlginizi Çekecek Hikayeler


Hikayeler Kategori

Kısa Hikayeler
İbretlik Hikayeler
Dini Hikayeler
Aşk Hikayeleri
Başarı Hikayeleri
Gerçek Yaşam Hikayeleri
Sizden Gelen Hikayeler
Yaşam Tadında Kısa Hikayeler (Youtube)

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *

Yorumlar

  1. isimsiz

    1 saatir beri kısa duygusal ve aşk hikayeyi arıyom sevgilim benden bekliyordu yok bulamadım nereye baksam masalar boyum kadar bıktım en sonda kafamdan bişi uydurdum bune sitenin başlığında kısa diye ne kısası boyum kadar

    • admin

      İbrahim bey Aşkın hiç bir şeyi kısa olmaz, Kısa olursa Aşk olmaz, teşekkürler sayfamıza uğradığınız için

  2. SALIH işsever

    Çok güzel kardeşim eline emeğine sağlık.Allah cc nice başarılarına imkan versin.