«
  1. Anasayfa
  2. Masal Oku
  3. RABİA VE KARDEŞİ – HASTALIK

RABİA VE KARDEŞİ – HASTALIK

Türk masalları

RABİA VE KARDEŞİ – HASTALIK (Türk masalları)

Türk Masalları nın büyülü dünyasında kaybolmaya hazır mısınız? Bugün sizlere, Türk masallarının derinliklerinden gelmiş, Rabia ve Kardeşi’nin hikayesini anlatacağız. Bu masal, kardeşi için endişelenen ve onun için her şeyi yapabilecek bir çocuğun öyküsüdür. Kardeş masalları arasında yer alan bu Türk masalı, kardeşlik ile ilgili önemli derslerle doludur. Masal okumanın ve hayal gücünüzü zenginleştirmenin keyfini yaşarken, çocuklar için masallar kategorisinde eşsiz bir seçim yapacaksınız. Hazırsanız başlayalım ve Rabia’nın hikayesine dalalım!

Rabia, okuldan geldiğinde kardeşi Zeynep ağlıyordu. Çünki Ateşi çok yüksekti ve düşmüyordu.
Rabia Hemen babasına telefon ederek..
-Babacığım, kardeşim çok ağlıyor, ateşi de çok yüksek. Lütfen, gelip doktora götürürmüsün, dedi.
Rabia’nın babası Hüseyin Bey, kısa bir süre içinde eve geldi. Hep beraber en yakın hastaneye gittiler.
Doktor Bey, Zeynep’i hemen muayene etti ve: Tahlil sonuçları çıkana kadar sizi burada misafir edeceğim, dedi.
Bu sırada Rabia’nın gözleri doldu. Ayrıca Aklına kötü düşünceler geliyordu.
Acaba kardeşine kötü bir şey mi olmuştu? Daha fazla Tutamadı kendisini ağlamaya başladı.
Doktor Bey, Rabia’nın ağladığını görünce eğildi ve gözlerinin içine bakarak:
-Bak Rabia, Peygamberimiz (s.a.v.) şöyle buyurmuş: ” Hastalığı veren mutlaka ilacını da vermiştir. ilacı olmayan hiçbir hastalık Allah, vermemiştir.”.Kardeşin Allah’in izni ile düzelecektir, dedi. Rabia’nın ağlaması durdu.
Bu sırada Hemşire Hanım tahlil sonuçlarını getirdi. Sonuçları değerlendiren Doktor Bey,
-“Hafif bir soğuk algınlığı. Fakat Yazdığım ilaçları düzenli kullanın. Kısa zamanda iyileşecektir.” dedi.
Rabia’nın gözlerindeki yaşlar sevince dönüşmüştü. Sonrasında Doktor Beye teşekkür ederek hastaneden ayrıldılar.

MASAL KATEGORİLERİ
Masal Oku
Dini Masallar
Eğitici Masallar
Türk masalları

 Sitemizde yayınlanan masallarımızı Youtube Baba Masalları  linkini tıklayarak Dinleye bilir ve Baba masalları Kanalımıza abone olabilirsiniz! Bildirimlerin gelmesi için “ZİLİ” (🔔) açmayı unutmayın.

Çocuklar İçin Türk masalları   Eğitici Masal Videosu İle Dinlemek İstermisiniz?

Türk masalları

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *