«
  1. Anasayfa
  2. Eğitici Masallar
  3. Hastaları Mutlu etmek

Hastaları Mutlu etmek

eğitici masallar

Hastaları Mutlu etmek/ Eğitici masallar

Eğitici masallar kategorimizde yer alan Eğlenceli bir Türk masalı sunmak istiyoruz sizlere, “Kıtır ile pıtırcığın serüveni”, Türkçe masallar çocuklarınızı eğlendirecek ve çocuklarınızın gelişimine destek olacaktır.

eğitici masallar Kıtır ile pıtırcığın serüveni” dinlemek istermisiniz

hastaları mutlu etmek


Güzel bir ülkenin şirin bir ormanında, sevimli bir sincap yaşardı. Sincabın adı Kıtır’dı. Kıtır fındık fıstık yemeye bayılırdı. Daldan dala atlar, bulduğu fındığı, fıstığı, bademi, cevizi kıtırdatırdı. Bir gün, ormandaki en büyük ceviz ağacına tırmandı. Hem kışın yiyebilmek için ceviz toplamaya hem de şarkı söylemeye başladı.

Ben kuyruğu uzun bir sincabım.
Daldan dala zıplarım.
Fındık, ceviz toplamak,
En sevdiğim oyunlarım.

– Heyy Kıtır, diye seslendi. en iyi arkadaşı Pıtır.
Kıtır kopardığı cevizleri yere atarken:
– Efendim, diye cevap verdi.
– Benimle gelmek ister misin?
– Nereye?
– Kurbağalı dereye.
– Aaa tabii ki, gelirim.
– Haydi, o zaman, biraz acele edelim. Kurbağalardan biri hastalanmış.
– Tamam, hemen geliyorum. Önce şu cevizleri toplayayım. Sonra da toprağın altına saklayayım. İşte olduuu! Artık gitmek için hazırım.
Tam gideceklerken:
-az kalsın unutuyordum, dedi Kıtır.
– Neyi, diye sordu Pıtır.
– Tabii ki hediye götürmeyi.
– Hımmm, benim aklıma gelmemişti. Ne götürsek acaba?

– Benim hazinelerimden hediye edelim.
– Hazinelerinden mi? Nasıl yani?
– Hani benim hazinelerim var ya. Biraz önce toprağın altına sakladığım, çok kıymetli yiyeceklerim. İşte onlardan götürelim bence.

Kıtır’ın toprağın altına sakladığı fındıktan, fıstıktan, cevizden ve bademden biraz çıkardılar; sonra da onları güzel bir paket yaptılar. Artık hazırdılar. Çıktılar yola… Zıpladılar daldan dala ,başladılar şarkıya, Zıplamak ne güzel bir oyun. Daldan dala atlarken Çok mutlu oluyorum.

Birimiz Kıtır,
Birimiz Pıtır.
Kurbağalara gidiyoruz tıkır tıkır.
Hasta ziyaret etmek,
En büyük mutluluktur

Kısa bir süre sonra kurbağaların yanına geldiler. Hasta olan kurbağanın adı Zıpzıp’tı.
– Geçmiş olsun, Zıpzıp, dedi Kıtır ve Pıtır.
– Teşekkür ederim, dedi Zıpzıp. Beni ziyarete mi geldiniz?
– Evet, hasta olduğunu duyduk, o yüzden yanına geldik. Baaak sana hediye de getirdik.
Hediyeyi görünce çok sevindi Zıpzıp.
– Cidden bana hediye mi getirdiniz?
– Evet, onlar senin, dedi Pıtır.

Zıpzıp hediye paketini açıp içindekilerden yemeye başlamıştı bile.
– Hımmm hepsi de çok lezzetliymiş. Size bir şey söyleyeyim mi? Ben hasta ziyaretine hiç gitmemiştim. Bana da kimse gelmez, diye düşünüyordum. Ama siz geldiniz. Beni çok mutlu ettiniz. Bundan sonra ben de hastaları ziyaret edeceğim. Onları mutlu edecek hediyeler götüreceğim.

Kıtır ile Pıtır çok sevindiler.
– Biz artık gidelim, hasta ziyareti kısa olur, dediler.-

– Keşke biraz daha kalsaydınız, dedi Zıpzıp.

– Ama dinlenmelisin, dedi Kıtır. Hem biz seni yine ziyaret ederiz. İyileştiğinde de bol bol görüşürüz.
– Tamam, dedi Zıpzıp.

Kıtır ile Pıtır, Zıpzıp’ın yanından ayrıldılar. Yine daldan dala zıplayarak oradan uzaklaştılar… Uzaklaşırken de yeni bir şarkıya başladılar…


MASAL KATEGORİLERİ
Masal Oku
Dini Masallar
Eğitici Masallar
Türk masalları
Baba Masalları (Youtube)


 

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *