«
  1. Anasayfa
  2. Dini Masallar
  3. Okul Birincisi / Çocuklar İçin Dini Hikayeler

Okul Birincisi / Çocuklar İçin Dini Hikayeler

Çocuklar İçin Dini Hikayeler

Okul Birincisi / Çocuklar İçin Dini Hikayeler

Çocuklar için dini hikayeler hazırlıyor ve çocukların uykudan önce kısa dini masallar okuması ve dinlemesini amaçlıyoruz. En güzel dini masallar ve dini çoçuk hikayeleri kısa olarak sunulmakta , Bu masalımızda çocuklar için Alla’ın Adaletini anlatan Esmail hüsna masalı, Allahın 99 isminden biri olan EL-ADL ismi ile ilgili bir masal hazırladık, eğitici dini masalımızı allta bunan dini baba masalları videosu ile dinleye bilirsiniz.

Çocuklar İçin Eğitici Hikayeler masalımızı  Eğitici Masal Videosu İle Dinlemek İstermisiniz?

çocuklar için dini hikayeler


Yahya, okul çıkışı annesi evde olmadığı için anneannesinin evine gelmişti. Yemeğini yedikten sonra televizyona daldı. Odaya dayısı girdi.
“Ee söyle bakalım yeğen, dersler nasıl?”
“İyi,” dedi Yahya umarsızca.
“Ne kadar iyi, var mı bir hedefin, takdir, teşekkür falan?” diye üsteledi dayısı.
“Okul birincisi olmayı düşünüyorum,” dedi Yahya televizyondan gözünü ayırmayarak.
“Düşüne düşüne okul birincisi olunsaydı, hindilerin hepsi profesör olurdu,” dedi dayısı gülerek.
“Sadece düşünmüyorum, dua da ediyorum,” dedi Yahya yine televizyona bakarak.
“O da iyiymiş ya,” dedi dayısı gülerek, “peki duanın kabul olacağını ne biliyorsun?”
“Dün bir yerde okudum. Allah’ın Mucîb diye ismi varmış. Duaları kabul eden demekmiş. Ona güveniyorum.”
“Keşke biraz daha okusaymışsın Allah’ın güzel isimlerini. Mesela bir de Adl diye ismi var. Allah çok adaletlidir demek. Yani çok dua edeni değil, kim hak ediyorsa onu birinci yapar.”
Yahya şaşkınlıkla televizyondan başını kaldırdı. “Gerçekten mi?” diye sordu.
“Tabii ya gerçekten,” dedi dayısı. “Yan gelip yatıp TV izleyip dua ederek birinci olunmaz. Allah’ın adaleti sonsuzdur. Herkese gayret ettiği kadarını verir.”
Yahya TV’yi kapattı. “Dur ben ders çalışayım da öyle dua edeyim bari” diyerek içeri odaya gitti.

EL-ADL İsmi Anlamı

Yüce Rabbimiz, çok adaletlidir. Herkesin hak ettiği kadarını bilir, herkesin hakkını
verir. Hiçbir işinde adaletsizlik, dengesizlik yoktur

Yorumlarınız bizim için çok önemli.. Yorum Yazmayı Unutmayın

Bu Masalları Okudunuz mu?

Beyaz mutluluklar / Kış Masalı

YETİM HAKKI

En Güzel İsimler Onun

Betül’ün Günlüğü – Eğitici Masallar


MASAL KATEGORİLERİ
Masal Oku
Dini Masallar
Eğitici Masallar
Türk masalları

 Sitemizde yayınlanan masallarımızı Youtube Baba Masalları  linkini tıklayarak Dinleye bilir ve Baba masalları Kanalımıza abone olabilirsiniz! Bildirimlerin gelmesi için “ZİLİ” (🔔) açmayı unutmayın.

İlginizi Çekecek Hikayeler

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *